Bu oyunu bugün hazırlayacağımız 2. oyun olacak. Bu oyunu aslında bilirsiniz, google chrome da eğer internetiniz olmazsa dinozor oyunu açılır ve zıplayarak oynamaya çalışırsınız. İşte bizde bu oyun ile onu hazırlamaya ça
Bu oyunumuz şimdiye kadar öğrendiğimiz blokları kullanarak ve yeni bir blok olan OLAN KADAR TEKRAR bloğunu da kullanarak hazırlayacağımız çok kapsamlı bir oyun olacak. Oyunda birden fazla İKİZİNİ YARAT kodunu kullacağız
Bu uygulamamızda Müzik eklentisi kullanıp kendi müzik aletimizi oluşturup, müzik hazırlayacağız.
Bu uygulamamız daha önce oynadığımız ve bildiğimiz DXBALL oyunu olacak. Bu uygulamada kullanacağımız blokları ikizini yarat kodu ile oluşturacağız. Bu bloklarıda ekrana dizeceğiz. Ve daha sonra oyun başlayınca top ile b
Bu oyunumuz bir önceki oyundan hazırlaması daha kolay olacak. Bu oyunda kendini 10 kere ikizini yaratan bir kuklamız olacak ve bu kuklaları top ile vurduğumuzda Kalan değişkenimizin sayısı azalacak. Ve 0 olduğu zaman oy
Bu uygulamada ise bir önceki uygulamanın gelişmiş halidir. Yine aynı şekilde kodlarımızı hazırlayacağız ama yeni bir kaç kod daha ekleyeceğiz. bu oyundaki amacımız toplanan elma sayısı arttıkça elmaların rengi değişecek
Bu uygulamada yukarıdan düşen elmaları sepet ile yakalamaya çalışacağız. Yukarıdan düşen elma sayısı çok fazla olacak. Bu yüzden geçen hafta Yıldız Toplayan Çocuk uygulamasından farklı kodlar kulllanarak hazırlayacağız.
Bu uygulamada ise bir paddle yani bir çubuğu klavye tuşları hareket ettirip, topu düşürmemeye çalışacağız. Eğer topu düşürüp, kırmızı çizgiye değerse oyunumuz bitecek. Oyun bitince sahne değişecek ve oyun duracak, bunu
Ders kitabımızda bulunan bu uygulamayı yapmayı düşünmüyorum çünkü 2 hafta önce yaptığımız ÇİÇEK TOPLA oyununun aynısıdır. Sadece bu uygulama da büyük balık ve küçük balık olmak üzere 2 tane kuklamız olacak büyük balık k
Bu etkinlikte, yukarıdan düşen objeleri toplamaya dayalı basit bir oyunu programlama adımlarını öğreneceğiz.Programlama adımlarını takip edip, hazırlayabilirsiniz ve geliştirmek istediğiniz yerleri kendine göre geliştir
Bu uygulama aslında geçen derslerde öğrendiğimiz Soru Sorma ve Cevap alma bloklarını kullanarak yapacağız. Uygulamamızın amacı kullanıcıya soru sorarak Kaç Kenarlı bir şekil çizileceğini soracağız, kullanıcıda bize kena
Bu uygulamamız yine ders kitabımızda bulunan bir uygulamadır. Bu uygulama ile bir çizim programımı hazırlamaya çalışacağız.Şimdi eklediğim pdf dosyasına göre bu uygulamayı hazırlamaya çalışınız.
Bu uygulamamızda yeni bir blok olan KALEM bloğunu kullanacağız. Bu blok ile ekrana çizim yapmamızı sağlayacak. Bu uygulama ile fareyi takip ederek çizim yapmayı hedefledik ama ben bununla yetinmeyip uygulamayı genişletm
Bu uygulamayı yapmaya ders boyunca zamanımız kalmayacak ama ev ödevi olarak verilebilir. Çünkü bu uygulamayı yapmak çok basit ve şimdiye kadar hazırladığımız uygulamaların bir bütünü olarak düşünebiliriz. Burada yapılma
Bu uygulamamız aslında çok eğlenceli bir etkinlik olarak hazırladım. Çünkü sürekli olarak dekorun renk değiştirmesi ve kuklanın kostüm değiştirmesi ile ilgili bir uygulama. Bu uygulamadaki amacımız yeni öğreneceğimiz bi